Minikbirbebek diş döneminde de enfeksiyon oluşabiliyor yapıyor kulak burun boğaza vuruyor. Benim oğlum diş çıkaracağında hep hasta olur burnu aka, kulağını kaşır ateşi olur baby balım iyi oluyor bronşlarını rahatlatmak için. bizde de olmuştu geçmeyen ateş olunca gittiğimizde hem diş hemde enfeksiyon var demişti doktoe İştahsızlık oluyor, yutma istegi olmadığı için sıvı şeyler istiyor katı şeyleri kesinlikle yediremiyordum ben sadece anne sütü ve mama o da normale göre az iştahı olmadığı için. Kulağına dokunmak oğlumu rahatlatıyor ama her çocuk farklı canı yandığı için dokunmaniza izin vermiyor olabilir çünkü kulağa da ciddi anlamda vuruyor oğlum çok kaşıyor diş dönemlerinde. Uzun süre gecmeyen ateş devam ederse doktora götürün çünkü enfeksiyon geçmiyor evde veçmiş olsun