Ezgiben kesinlikle katılmıyorum, insanları yanlış yönlendirmeyin, çok ilgili ve her zaman telefonla da dönüş yapan bir doktor kendisi, çocuğunuza gereken değeri verip gereksiz kan almamış, hastalığınız ilerlemiş olabilir, bu normal, yeniden neden kontrole gitmediniz?