Duru Bezi bağlama şeklinde sorun olabilir yada bez bebeğine küçük gelmiş olabilir göbek deliğinin altında kalmaması lazım yanlardan da anlarsın zaten 4,5 aydır kullanıyorum bir kere taşma yaptı o da zaten 2 den 3 numara geçtim küçük geliyordu daha da olmadı.