Julo ilk çoçuğumda hep kundak yapmıştım oğlum tam haftasında doğmuştu ilk günden yapmaya başlamıştım. Kızım erken doğdu kuvözde kaldı orda rahat yata yata alışmış eve taburcu olunca kundak yaptım çok korktu çok ağladı diye zorlamamıştım bugün tekrar deneyeceğim inşallah az da olsa faydası olur teşekkür ederim