Deletedmom_110 iste benim oglan dogdu ilk gun zaten hastanede kaliyoruz ertesi gun taburcu olcaz diye beklerken kaninda iltihap oldugu soylendi yogun bakima aldilar, ben 6. gun kaldim otelde emzirmek icin ertesi gun benimle beraber yolladilar ama 3 saatte bir cagirdilar o gun hep, he aralarda takviye yaptilar mi o kadarini bilemem, 26 aylik da kizim var, o da dogdugunda onun hemsiresi de, zamana takilma kucuk dogdu o yuzden uyurken bile gozunu oynatsa emzir, surekli emzir ki bir an once toparlansin demisti, bebekten bebege degiskenlik gosteriyor da olabilir, ama zaten 12 gunlukmus zeytin kadar midesi vardir simdi onun, zaten 20 dk da emiyorsa emin olun doyuyordur, ama kucuk gene de 2 saat beklemeyin ya agladigi zaman bakin alti mi pis gazi mi var ikisinde de sikinti yoksa ama yine de agliyorsa emzirin ama duzenli emzirmeye calisin gene, belli bi dusende emzirince vucut ona göre sut uretiyor, fakat oyle bir zaman belirleyin ki hem gogsunuz sut toplayabilsin em bebeginiz yeterince emebilsin, 1 aylik olduktan sonra 2 saate cekebilirsiniz bence o zaman daha iyi olur, her saat basi emzirin cunku küçük tamam bi yandan evet zeytin kadar mideleri cbuk doluyor, ama vucutlari da sunger gibi icine aldiklarini hemen emiyor toparlanabilmek icin, hemsire bana o sekilde soyledigi icin ben dikkat ettim ama her zaman her soylenen olmuyor, iciniz rahat degilse saat basi emzirin bence, ya da 1 bucuk saatte bir cunku 20 dk emiyor diyosuniz masallah benim oglan 9 10 dk emiyordu, zaten zaman gectikce bebeginizin aciktigi zamanki aglama sesiyle, emme harici aglama sesini ayirt edebiliyosunuz, benim oglan aciktigi zaman bi kac kere me diyerek aglar mesela, ve cok tatli bi aglama sesi cikar, kizimda da oyleydi acikma aglamasi cok tatli naif bi tonla cikardi, aci cekerken ya da agrilari falan varken aglama tinilari değişiyor, zamanla siz de farki anlarsiniz emin olun 🤗🤗 ama emzirin yani sutun zarari olmaz, sadece duzenli emzirmeye calisin ayni araliklarla emzirin ki vucudunuz da alissin duzenli bi sekilde sut uretimine, bir de bi tarttirin eger kilo alimi yerindeyse doyuyor demektir doyuyorsa zaten telas yapmaniza gerek yoktur, hemsirenize de danisabilirsiniz su su saat araliklarinda emziriyorum gelisimine kiyasla emzirme araligi iyi mi yoksa sureyi azaltmam ya da arttirmam gerekiyor mu diye, daha saglikli bilgi verir diye umuyorum, cunku biz de kendi cocuklarimiza gore konusabiliriz, en dogru cevabi bebeginizi takil eden hemsireniz verir, iyi bi hemsireye denk gelirseniz sorulariniza yanit verebilecegini dusunuyorum, hepimize bol sutlu stressiz emzirme donemi diliyorum Rabb’imden 🙏🙏💕💕💕