Bebeğim normalde 2.5 aylık ama düzeltilmiş yasi 1.5 aylık şuan sadace gülüyor sese tepki yok bana sadace bakıyor ,sesler çıkarıyor falan bu arada işitme testini geçti herkes işte söyleyince içimde bi huzursuluk oluyor bilemedim gelişimsel pediatriye götüreceğiz bu ay ama daha zaten yeni yeni kendine gelmiyor mu ben mi yanlış düşünüyorum