Merhabalar bende yaklaşık 2 hafta önce doğum yaptım benim de bir tarafımda şişlik vardı bu nedenle doktor 15-20 dakika o bölgeye buz koymamı söylemişti. Benim şuan geçti doğumdan kaynaklıdır diye düşünüyorum ancak herkesin vücudu farklı yanlış bir şey söylemek istemem.