Hilalyusra Kizlar selam . Eşim görevden gelecek ve ben regli oluyorum nasıl bir geciktirici yöntem kullanabilirim 1 ay falan sekiyor mu . Veya hemen olup bitecegim. Önerilere açığım
Mizmizmyrtle Hilalyusra bir hap var adını unuttum regliniz başlamadan için bıraktığınız gün oluyorsunuz zaten daha önce iki defa kullanmıştım
denizkizi_ Hilalyusra primolut diye bir ilaç vardı ismi buydu galiba bende düğünümün olacağı zaman kullandım hergün içmen gerekiyor geciktiriyor ve bıraktığında adet oluyorsun tabi biraz dengeni bozuyor . Eczaneye sor seni yönlendirirler
Teemo07 denizkizi_ @Hilalyusra aynen bende bunu kullanıyordum. Bende bir sonraki ay için sekme yapmadım. Ama düzensizleştirebilşyor. Kişiden kişiye fark ediyor. Adet günü gelmeden 2 3 gün önce baslamak lazım.