Tugcesilam Slm anneler kızım 26 aylık bezine yaptıgında söylüyor şuan erkenmi gecmi bilemedim şuanda gasta gerci ama siz ne zaman bıraktırdınız basıl bşr yol izlediniz şu hastalıgı gecşnce bende bşyerden başlamak istiyorumm
Tugcesilam Zeynepefem nerden nasıl başlayacagımı bilmiyorum ama nasıl yapacagım inanılmaz hareketli kızım zaten gün icerisinde beni fazlasıyla tüketiyor bwz bırakmadada cok yıpranırmıyım acaba