Masal001 Tombiktos hc care ürünleri güzel duzenli bakim yaptirmakta önemli birde ısı gerçekten çok önemli benim saclarim hep yanmıştı uzamiyodu omuz hizzamin bir tık ustundeydi sonra hayatımdan duzlestirici kurutma makinasi cikardim yıkadım ördüm doğal şekilde saçlarıma şekil verdim duzenli bakim yaptimm ve 9 ay sonunda saclarim belime yaklaştı ve toplandi gurlesti uzun bir süre ama değdi
Miray59 Tombiktos Karanfilin kaynamış suyunu sprey yapın ben iki hafta oldu kullanali çok büyük fark var hergun sıkıyorum ve çok güzel kokuyor
Mcnkarsel Tombiktos hc care saç yağını sürüp yatıyorum sabah yıkıyorum zaten bitkisel. Düzenli kullanınca etkisi cok cok iyi
dunyaylabenimaramda Tombiktos Uçlarından aldırın düzenli olarak. Şampuanınıza çam terebentin yağı ekleyebilirsiniz. Eczaneden e ve b vitaminini alıp kırarak saç diplerinize yedirebilirsiniz. Dax saç maskesi de işe yarıyor. Deneyimleyip memnun olduğum bunlar
Tombiktos Masal001 ya evett bende saçlarıma cok düzleştirici ve kurutma kullanıyorum belki de ondan uzamıyor su an kestirdim ense hizamda. Dediğiniz ürüne bakacağım cok teşekkürler🙏🏼🥳
Deletedmom_54 Masal001 bende bebekten önce azda olsa bakardım saçlarıma ama çok şükür hızlı uzar saçlarım kuaföre gitmem kendim keserim zamanında kuaför kazığı yedim şimdi güvenmiyorum senede 1 veya 2 kendi rengine boyarım fazlası iyi gelmiyor ama arada yapınca saçlarımı besliyor ve her nisan ayında saçımı kesmeye dikkat ederim nisan bereket ayıdır sonra nisan yağmuru sürerim saçlarıma tesettürlüyüm kadınlar arasında açınca saçlarımı hep fönlü sanıyolar halbuki saç kurutma makinesi bile kullanmam baş ağrısı yapıyor diye
Tombiktos Deletedmom_54 ne kadar şanslısınız 🧿 Keşke benim de öyle olsa. Sombreli bi de kuru saçlarım kabarık ne cok isterdim uzun dümdüz saçlarım olsun ama yok😂
Tombiktos Mcnkarsel evet araştırdım baktım gayet iyi yorumlar okudum bende alacağım. Çok teşekkür ederim❤️
Deletedmom_54 Tombiktos benim saçlar düz değil dalgalı 🤭 acaba boyadan kaynaklı bi yıpranma mı var saçlarınızda ? Ben bi ara Hindistan cevizi yağı shea yağı falan kullandım onlarda çok iyi geliyor Afrika’dan organik getirtmiştim bi tanıdığımıza. Bi süre saçınıza az ısı verin büyük fark olucak kız kardeşimde evden çıkmasa bile muhakkak saçlarını düzleştiricek ve saçları asla uzamıyor aslında uzuyor ama yanıp kırılıyor
Kedicik12 Tombiktos kesinlikle keratin bakımı. Bak benim saçlarım çok azdır ve kuruydu doğumdan sonra kesin kel kaldım dedim ve öndeki saçlarım tutam tutam döküldü doğum yapalı 4 ay olmuştu keratin bakımı yaptırdim şu an saçlarım hem parlak hem canlı hem uyuyor hem resmen yeniden çıkıyor o açılma olan yerlerde kısa kısa saçlarım var
Serifevrl Düzleştirici den uzak kalması ve yağlanmasını izin vermelisiniz en son saçımı 70,cm kestirdim boyada çok sürmeyin senelerdir Elidor kullanıyorum