tospikk1 Elimde Aptamil 1 (0-6ay) 800 gr lik mama var hiç açılmadı , alerjiden dolayı bırakmak zorunda kaldık satıyorum . Resim atıcam… 250 tl ye satıyorum
tospikk1 @momofsun Dolap veya gardrops uygulasindan verebilirim şimdi gördüm uygulaya giriş problemi yaşadım bi kaç gün