Turunckafam Öncelikle yaptıkları çok normal dediğiniz gibi daha bebekler her şeyi anlayıp uygulamaları mümkün değil geçen gün oyuncak kavgası iÇin ablamın kızını ısırdı 🤧 kreşe gidiyor ona rağmen böyle hala paylaşmayı öğrenemedi maalesef canınızı sıkmayın. Benim kızım da 27 aylık ve çok çok fena sürekli bir sürekli ağlama krizi sürekli zararlı şeyler isteme. Ben inatlaşmamaya çalışıyorum, ne isterse zararsız bir şeyse okeyim yoksa kıyamet kopuyor ve tüm günü sinirli geçiyor asla sakinleşmiyor çok zor gerçekten