papatyamm_ Sadece merak ettiğim için soruyorum ben zaten kendim kullanıyorum, bebeğimede omega3 başlayacağım 1,5 2 yaşında da multivitamin başlayacağım. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?🤔
Aslicamm papatyamm_ bence bu soru buraya değil doktora sorularak ihtiyaca göre verilmeli ya da verilmemeli
-_-hUysUzvetatlikadin papatyamm_ tahlil sonuçlarına göre verilmeli bence ben hep öyle yapıyorum ihtiyacı varsa kullanılmalı yoksa niye kullansın ki 🤷🏻♀️
Zlnmst papatyamm_ merhaba siz hangi vitaminleri kullanıyorsunuz ben emziriyorum sütümün daha kaliteli olması için vitamin kullanmak istiyorum ama ne kullansam bilemiyorum
papatyamm_ irva şifa olsunn inşallah🌸Benim bebeğimde henüz balık yemedi ama güvenemiyorum ki aldığım balıklarada zaten ne kadar taze ve soğuk su balığı bilmiyorum 🤷🏼♀️
papatyamm_ Aslicamm testlerini yaptırdıktan sonra araştırarark sizde öğrenebilirsiniz ihtiyacı olup olmadığını ☺️Ama siz doktorada sorabilirsiniz tabi🌸
papatyamm_ -_-hUysUzvetatlikadin evet aslında sizde doğru söylüyorsunuz ama. Sizce besinlerden almamız gereken vitamini minerali alabiliyormuyuz? Şahsen her şeyi yiyemiyoruz maddi açıdan yediklerimizde ne kadar iyi kalitede? Bunları düşünmüyor değil insan naçizane fikrim
papatyamm_ Zlnmst ben hamileliğimden beri omega3- c vitamini-b vitamini- multivitamin-kalsiyum magnezyum kullanıyordum şimdide d vitamini ekledim:) hem bebiş daha huzurlu(emiyor) hemde ben huzurlu ve Zinde hissediyorum. Kullandığım markayı paylaşmak istemiyorum yanlış anlaşılabilir reklam vs diye🤷🏼♀️
Ucansupurge papatyamm_ Daha yeni bu konuyu doktorunuzla konuştuk sadece balık yağı ve D vitamini dedi gerisini önermiyorum gerekte yok dedi🤷🏻♀️ (Herhangi bir eksiklik yoksa tabi)
-_-hUysUzvetatlikadin papatyamm_ orada hemfikiriz ama çocuğun içindeki vitamini diğer değerleri bilemeyiz ki kâr yapalım derken zarar etmeyelim yanlış anlamayın lütfen ben oldum olası zayıf bir insanım bir dönem kilo almak için kendimce birşeyler yaptım bir ay içinde protein değerim tavan yapmış. Ama işte anne olunca aman iyi olsun hasta olmasın iyi beslensin diye düşünüyoruz 😊😊☺️
papatyamm_ -_-hUysUzvetatlikadin evet haklısınız, kaş yapalım derken göz çıkarmamalıyız😂zaten minik bebişlerin kullanması değil. Ya ucu çok açık konular bunlar. Çocuğumuzu izlemek gözlemlemek gerek aslında. Ben okurken (aşçıydım)besinlerin alınmadığında ne gibi rahatsızlıklarla karşılaşabileceğimizin bilgilerini öğrenmiştim zaten üstüne de kendim ekleme yaptım. Benimde kilo problemim anemi(kansızlık) vardı. Yani biraz bilmek onun üstüne bir şeyler yapmak lazım. Ama yediklerimiz içtiklerimiz bu konuda çok önemli ne yazık ki
Sevvalalp papatyamm_ balik yagi, takviye edici vitamin, d3 zaten olmazsa olmaz ve probiyotik takviye kullaniyorum