Arkadaşlar merhaba 18 günlük taze anneyim, buraya da yeni katılabildim. Sezaryen ile doğum yaptım çok şükür sütüm hemen geldi, göğüs pompasını doğumdan önce aldım ama bir türlü tam kullanamıyorum, sağmam gerekiyor göğüslerim çok ağrıyor kızım da tam boşaltamıyor. Kullananlar yardımcı olabilir mi yani göğsüme tam oturup vakumlamıyor göğüslerim fazlasıyla büyük ama göğüs ucum da bir o kadar küçük sağarken tam oturmuyor elimle ne kadar tutsam da sütün çoğu aşağıdan akıp gidiyor bir de vakum gücü de o kadar iyi değil sanki anlamadım deneye deneye yara oldu hep ama 20 ccden fazla hiç sağamadım. Sütüm var biliyorum çünkü sürekli akıyor, sizce lansinohun Farklı başlıkları varmış ondan mı almalıyım uyması için