İyi akşamlar arkadaşlar oğlum 3 ay 11 günlük bu akşam arkadaş kucağımdan aldı sevmek için sanırım biraz hızlı aldı ama oğlum bian sıçrayarak korkudan ağlamaya başladı içli içli hala alıyorum aynı şekilde boşluğa düşer gibi yapıyor elini kolunu korku acaba kalıcı olur mu başına gelen oldu mu böyle şeyi korkuluk aldırıyım diyorum faydası olur mu geçer mi böyle birşey