Elvinin_Annesi Alerjik bebegim alerji mamalarını icmiyor. Pekmezle tatlandirdim,vanilya koydum, cilekli bir mama var onunla karistir dedi doktor onu da denedim.yok. bebege ne yedirebilirim.6,5 aylik
BebekKayra Elvinin_Annesi merhaba bizde 6.5 aylığız emiyor ek gıda muhallebi verirken yada kaşık mama verirken 2 3 ölçek alerjik mama ekliyorum. Kaşık mama tatsız olduğu için elma suyu konsantresi ekliyorum bir tatlı kaşığı yaptığınız mama ya vanilya şurubu damlatabilirsibiz yada elma suyu konsantresi koyabilirsiniz.
Canselaltnts Elvinin_Annesi Ben kusa kusa alıştırdım malesef pekmezle şimdi çok rahat içiyor 16 aylık olduk. Sabret bende o dönemler çok kötü günler geçirdim alerji maması leş gibi kokuyor bide ama alışcaktır
sukran89 Elvinin_Annesi ek gıdaya geçtikten sonra mı mama reddi yaşamaya başladınız yoksa öncesinde de zorlanıyor muydu? Benim oğlum 5 buçuk aylık ve ek gıda tadımlarına başlamayı düşünüyorum. Ama sonra mamayı reddetmesinden korkuyorum malum mamanın tadı çok kötü