Yamanoglan22 Evolvia rp1 elimde mevcut 8 9 adet raporlu olup mamask yetmeyen arkadaşlara makul bir fiyata vermek istiyorum bebegım 2 ye gecti elimde kaldı ihtiyacım dogrultusunda satmak istiyorum
Fatma3460 Yamanoglan22 merhaba benim oğlum da aynı mamayı kullanıyor gerçi bir kutu aldım daha açmadım bir kutu daha almak istiyorum fiyat nedir ek gıdaya geçicez inşallah yoksa alırdım hepsini 🥰
Nidaglryz Yamanoglan22 ben kuzuma takviye olarak mamaya başlıyacam sütüm yetersiz geliyor kullanılabiliyor acaba onda . Çnkü rapor falan demişsiniz ben anlamıyorum pek