Bebeğim 4 aylık. Kilo alımı durdu. Alerjik bir bebek zaten ben de her şeyi yiyemedigimden sutumun kalitesi düştü ondan sanırım. Bir de meme reddi yaptı üstüne.
Mama başlattı doktor ama mamayi veremiyorum biberon tutmuyor
Neyse şırınga ile 30 cc de olsa verebiliyordum 30 cc mamaya bile alerji yaptı.
Doktoruma yazdım bırak mamayi dedi
Alerji maması da almıyor hiçbir şekilde zaten.
Ben ne yapacağım bu çocuk nasıl toparlanacak yaşıtlarından çok geri. Erken ek gıdaya geçsem duzelir mi acaba?
(Kilosu bu arada 5350 gr.)