Oğlum 16 ay 7 günlük 2-3 gecedir bu saatlerde ancak zor bela uyutabiliyorum ona rağmen gecenin bir yarısı uyanıyor ve sabaha kadar asla uyumuyor bir ağlaması huysuzluğu vs yok sadece oturuyor ve benim de kalkmamı istiyor yatırmaya çalışınca da bağırıyor yani tamamen uykusu açılmış oluyor napıcağımı şaşırdım dün gece yine 12 buçukta zorla uyuttum gece kalktı 4 civarıydı ve sabah 10 a geliyordu ancak uyutabildik bir önce ki gece de aynıydı ne yapacağımı şaşırdım artık yemekte asla yediremiyorum hastaydık yeni yeni iyileşmeye başlıyoruz tam anlamıyla toparlanamadık hastayken iştahsızdı zorlamadım ama hala hiç bişey yemiyor kesinlikle bütün gün içtiği iki biberon mamayla duruyor ne yapsam teklif etsem asla yemiyor bir iki lokma zorla onu da çıkartıyor geri en sevdiği şeyleri bile asla yemez oldu gerçekten hiç bir dönem bu kadar zorlanmamıştım böyle iştahsız bir çocuk değildi uykuda da sıkıntımız vardı hep geç yatardı ama gece uyanmazdı diş dönemi vs hariç neden böyle oldu ben anlayamıyorum yaşayan var mı :(