Zuleyham Kizlar 10 gunluk bebegim kendini cok kasıyo sıkıyo ve bazen cok hizli nefes alip veriyo neden acaba
Ndderdem Zuleyham gayet normal canım kendini sıkmasıda her zaman gazdan değil büyüyor... zamanla sıkmaları azalıyor. Benım bebegimde öyleydi. Doktor normal demişti sıkmasına büyüyor demişti
Abninannesi Hızlı nefes alması çok normal dış dunyaya adapte omlmaya çalışıyor Kendini sıkıp kasması da gaz veya büyük tuvaletidir