Fatmacbnn valla nekadar erken okadar iyi ben okadar pişman oldum ki hatırlamıyorum pek ama kundaktan bırakana kadar atla karayı seçtim siz ne zaman birakirsaniz o ozaman kollarını kontrol etmeyi öğrenir emin olun buna ve benim bebeğimde tik oldu mesela şuan bir yaşında hala uyurken ellerini battaniyenin altına koymaz bende sürekli yüzünü yırtar diye diye kundakladim bı kaç kere hatta belki on kere yüzünü yirticak ama alisicak