Aysun02_02 2 defadır kontrole gittim bebeğin kalp atışı yok 10 haftalık hamileyim böyle bir durum yaşayan oldu mu doktor bebeği alalım dedi ama ben beklemek istedim
Adenveannesi Aysun02_02 aynısını yaşadım 3 farklı doktora gittik ama sonuç belliydi 10.haftada kürtaj oldum
Pinpony Aysun02_02 başka doktora da gidin lütfen. Kalp atışı yok denip sonradan duyulan da var içiniz rahat eder
Cemre_61 Ben yaşadım ilk bebeğimde ve kürtaj oldum beklemenin size bir faydası yok maalesef aksine zararı var 10 hafta beklemişsiniz zaten kendinize zarar vermeyin çok zor biliyorum ama Rabbim bilir buda bir sınav 🌸
B-8110 Bende yaşadım malesef 11 haftalık kalbi durmuş doktorum hiç bekleyemem dedi ve öğrendiğim gün kürtaj oldum
Aysun02_02 Pinpony bende öyle diyorum bekliyecem 1 hafta sonra başka bir doktora gidecem eğer o zaman da yoksa mecbur kürtaj olur