Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük dün bexero yani menenjit aşısı 2.dozu yaptırdık akşama bacağı hem baya kızarmış hemde yumurta gbi şişmişti,arı sokmus gbi bir görüntü düşünün ,doktor kolonya sürün geçer dedi fakat ilk dozda hiç bir sıkıntı olmamıştı ,aceba bu aşıdan yaptırıp yan etki gelişen varmı bizim gbi yardımcı olursanız çok sevinirim