Kızlar merhaba . Sanırım diş çıkarma sürecine biz de yavaştan bir adım atacağız . 2 gündür çok fazla ağlıyor emmek istemiyor mamayı reddediyor sürekli eli ağzında damağını kaşıyor . Uykusu da çok azaldı. Ağrısını azaltabilmem için neler yapabilirim acaba ? Bir arkadaşım soğan suyunu sür hafifletir demişti