Vrlmr Korkmanızı gerektirecek bir durum değil. Her bebek emzik tutmuyor ya da tutsa da sonradan bırakıyor. Mesela benim bebeğim 😄 ilk 4 ay güzel emzik alıyordu sonrasında ne olduysa birden bıraktı ne yapsam almıyor, demek ki almayacak deyip zorlamadım ben de. Şu an 9 aylık. Zaman içinde elini ve çevrede bulduğu herhangi bir şeyi ağzına götürme eğiliminde olacaktır. Engel olmayın, bu onun çevresini tanıması için bir yol çünkü sadece emmeyi biliyor başka bir şey bilmiyor henüz 😊