Fusunf bizim kız iki buçuk aylıkken kendisi oturur pozisyonda durmak istiyordu doktorumuzda üçüncü ay kontrolünde o istiyorsa oturtun zaten sıkıldığında ya kendi kendine kayar ya da huysuzlanır demişti. 4,5 aylıkken desteksiz oturuyordu. Çocuklar neyi istediklerini çok iyi biliyor bence 😂