Reyhanm yaşadım ,Hatta sizde anne baba varmış bende oda yoktu)1,5yaşında başladım bu işin ardına düşmeye.Pssikoloqa götürdüm ilk başta ,Ordan onay aldikdan sora yani başka bir problemi olmaması onayını kreşe yazdırdım tam tamına 2yaş 2ayliğinda başladi konuşmaya şimdi 2yaş 7aylik cümleler kuruyor,Normal bizler gibi konuşuyor.Ve o süreçte asla tv vermedim 1,5yaşından 2,5yaşına kadar ama şimdi azazr azar bakiyor .