Kızlar kızımı 1 yaşta göz kontrolüne götürdüm 2.50 bunara astigmat çıkmıştı. Bebeklerde doğuştan olup geçen varmış. 22 aylık şuanda. Böyle başına gelip iyileşen varmı? Birde bursada iyi bir göz doktoru arıyorum memnun olduğunuz doktorları yazarmısınız