Kızlar selam, sezaryen ile 3,5 ay önce doğum yaptım. 2 aydır geçmeyen idrar yaparken hatta duş sırasında şampuan/duş jeli değdiği an bile canım yanıyor resmen. Doktorum fitil vermişti kullandım ama işe yaramadı alttan bakılmasına da izin veremiyorum elimde değil😞 idrar yolu enfeksiyonu değilmişim nedir bu ya artık hayat kalitemi çok düşürdü var mı yaşayan önerisi olan