Bebeğim aşırı memeye düşkün bir bebekti ayrilmiyodu hiç uyurken bilr ağzinda istiyodu icmese bile.. sadece anne sütü verdim, annemde yetersiz olur artık büyüdü dedi günde 2 kere mama vermeye başladım emzik tutmuyordu bu 5. Ayında tuttu.. geceleri uykudan uyanınca sabahları emiyor ama gün içinde memede durmak istemiyor sürekli etrafa bakıyor icmiyor mama verince içiyor ama.. mama vererek yanlismi yaptım sütüm az geliyordur diyerek yoksa bu ayda normalmi meme reddi. Sütüm tamamen kesilecek diye korkuyorum daha kucuk