Merhaba anneler.14 aylık bebeğim bu salgin döneminde tekrar tekrar hasta olduk.sadece buhar ilaçları ve öksürük şurubu kullandık.cok şükür iyilestik.ama sürekli grip yada nezle yada soğuk algınlığı olan birileri ile temas halinde olabiliyoruz.bugun yine burnu akmaya başladı.onlem amaçlı soğuk algınlığı ilacı falan vermek istiyorum.siz ne veriyorsunuz böyle durumlarda.14 ay için soğuk algınlığı kullanılabiliyor mu?