İyi geceler canım anneler bir türlü uyku tutmayınca buraya yazayım dedim 27 aylık bir oğlum var ve 7.5 aylık hamileyim oğlumu 2 gün önce memeden kestim gündüzleri pek sorun olmuyor ama akşamları çok zorlanıyor uyuyamıyor saatlerdir ağlama nöbetleri geçiriyor her şeye bağırarak ağlıyor şimdi yorgun düştü ve uyudu ama iç çekiyor hala çok üzüldüm kendimi çok suçlu hissediyorum şimdi hıçkırarak ben ağlıyorum uyuyamıyorum bu süreci nasıl atlatacağız daha kaç gün böyle sürer çok vicdan azabı çekiyorum kıyamıyorum benim gibi böyle bir süreçten geçen var mı bu kadar ağlaması normal mi