Bebeğim tam 7 ay 1 günlük anne sütü içiyor birde gün içerisinde yeni ek gıdaya başladığımız için yoğurt,çorba,meyve ve gece yatmadan gece maması yapıp emzirip yatırıyorum ama hala uykuları düzelmedi bu aylarda en fazla 2 kere uyanması gerekirken bizimki saat bası uyanıyor 10 kere falan artık halim kalmadı hiç neden böyle hiç anlamıyorum bilgisi olan var mı?