Ben yaptiriyorum çok da memnunum mukemmel bir sey ben saçlarım dalgalı kabaran bi saç ille sekil vermek lazim surekli ama brezilya fönü yaptirinca her duş sonra kuaforde fönlemiş giyim tek sorun guvenebilcegin bi yere yaptirmak ilacı kaliteli olmalı ben de kuaforum işin icindeyim bilmedigim bi yere hayatta yaptirmam