elifugba bebeğim 9 aylık burnu tikali enjektor ile serum fizyolojik uyguluyorum haddi hesabı yok ne kadr kullndigimin 😂 doktorlr bı zarari yok istedgn kadr kulln Dior enjektor ile yapiyorsn acaba enjektr mu buyuk ben 5 ml ile yapiodum doktr o büyük 2.5 mllk ile yap dedi. Bı doktora göstern kan gelmesi norml degl . Bide çok mu geldi yada hafif sümük ile berabr mi gldi