nuseybe Bebeğime ek olarak vermek istiyorumda aptamilden memnun kalmadım onerirmisiniz üçüncü ayımız bitmek üzere bu arada
Maviii2 nuseybe Bebelac Gold kullanıyorum onu öneririm sma hipp Aptamil Bebelac hepsini denedik Bebelac Gold a geri döndük
Melisacemre nuseybe merhaba biz kullanıyoruz Gold değil ama sarı kutusu bir numaradayiz beş aylık çok memnunum kilo alımı da güzel gelecek ay iki nosuna gecicez . Bizde gazda yapmadı kabız da yapmadı çok şükür