Merhabalar bebeğim kolik bebekti ama 2 buçuk ayında düzeldi ve gece uykularımız çok güzeldi ama Çarşamba günü menenjit aşısı oldu ve o günden beri geceleri de gündüzleride uyumak istemiyor kucağımda sallamaya başlayınca ağlıyor kıyametleri koparıyor bağıra bağıra ağlıyor yatırıyorum gene öyle ve gaz sorunu olmayan bebek alttan zor gaz çıkartıyor yani neden böyle olduğunu anlıyamıyorum ilk defa bu aşıda böyle yaptı hani ateş falan yapmadı ama çok huysuzlaştı herşeye ağlıyor uyumak istemiyor büyüme atağımı aşımı anlıyamıyorum artık sizlerde böyle sorun oldumu yada ne yapıyorsunuz böyle durumlarda kucağımdan inmek istemiyor resmen