Merhaba anneler bişey sormak istiyorum bebegım 8 buçuk aylık ek gıda yemıyor beslenmemize Mamayla devam edıyoruz çorba meyve püreleri yapıyorum fakat ıkı kasıktan sonra agzını açmıyor ne denediysem basarısız oldum buna cozumu olan varmı lütfen bana yardımcı olun ayrıca ilk iki dişimizi çıkardık ondanmı iştahsız dıecem ama mamaya gelınce lıkır lıkır ıcıyor