Merhaba herkese , bebegim bugün 24 günlük oldu, 1-2 gündür huzurluzluk başladı, bugün sabahtan beri neredeyse hiç uyumadı , gaz cikariyor ama kakada yapmadi, tam dalıyor birden aglayarak uyanıyor. Doktoruyla görüştük, cuma günü sünnet olmustu acaba onun icin verilen calpollemi ilgili diye ama kolik olabileceğini soyledi. İlk ayin sonunda baslarmis genelde. Anne sütü + mama destekli gidiyoruz. (Mama hipp kullaniyoruz) probiyotik ilaclarida kullaniyoruz. Ekstra olarak bir yöntem varmı rahatlamasi icin tavsiye edebileceginiz?