Mrcannesi Arkadaşlar unutmuşum sabah verdiğimi bugün 2 kez vermişim ya vitamin tamamda çok üzüldüm birşey olmaz herhalde değilmi
Ecemoz1 Ben de bir iki kere fıs tam sıkmadı diye düşünerek yarım sıkar gibi yapıyodum. Ama tam sıkıyormuş yarım basınca da… fazla vermiş oldum ama bir şey olmaz herhalde. Sürekli her gün fazla vermiyoruz sonuçta