Minikbirbebek 17aylık bu gece 3.gün sadece ateşi var ve uyurken veya yatarken yükseliyor Oyun oynarken uyanıkken bişeyi yok 3.8 çıktı az önce hemen oyun oynamaya götürdüm geçti Şimdi yatırdım yavaştan ısınmaya başlıyor vucudu Ağrınkesici dolven 2kere de fitil atmışlığım var
Levozge Minikbirbebek ateşi çok çok çıkmadıkça fitil vermeseniz daha iyi. Muhtemelen hastalıkla mücadele ediyor, enfeksiyon kapıda olabilir. Boğaz enfeksiyonu, idrar yolu enfeksiyonu, döküntü başlarsa el-ayak hastalığı, altıncı hastalık… Pek çok sebebi olabilir ya da kendiliğinden geçebilir. En iyisi siz bir çocuk dr.una gösterin, viral enfeksiyonsa takviyelerle hemen destekleyin bakteriye dönüşmesin.
Emirin_Annesi10 Minikbirbebek boğaz enfeksiyonu olabilir direk şurup verdiğiniz için bağışıklığı baskılıyor olabilirsiniz
Haffuse Benim kizimda da 3 gun ates olmuştu, cok cok hafif oksurugu vardi ama, onu da atese baglamistim… Sonra 2 gun atesi olmadi, sonra tekrar ateslendi, oksurugu artti… Bogaz enfeksyonu cikti, antibiyotik kullaniyoruz
Roza28 Maalesef ateş hastalık belirtisi. Çocuklar genellikle uyurken ateşle savaşıyor. Takipte kalın. Diş o kadar çıkarmaz sanırım
Haffuse Minikbirbebek distir o zaman muhtemelen… Takipte kal, oksuruk ya da geniz akintisi baslarsa soktora gotur istersen… Bu arada, dolven ve fitli cok cok mecbur kalmadikca kullanma, cocuklara zararli oldugunu savunuyor bircok doktor, Ates icin calpol daha masum,