Bahar3428 Kızlar baya övüldüğü için sipariş vermiştim hemde 3 adet farklı serum. Şimdi birkaç yerde yorumlar gördüm içeriği değişti asla almayın falan deniyor. Kullanan varsa memnun mu ve dogru mu söylenenler
Pol34 Bahar3428 ben bir çok ürününü kullandım içerik değişti mi bilemem geçen sene aldıklarım var bu yaz aldıklarım var fiyatı çok çıktı bitecek diye üzülüyorum
Ozlmtss Bahar3428 bende kırmızı peeling aldım daha yeni kullanmaya başladım da iyi mi kötü mü çözemedim böyle ürünleri uzun süreli kullanmak gerekiyor diye düşünüyorum etki etmesi için. Fiyatı aşırı artmış işe yarasa bile 2.şişeyi almayı düşünmüyorum ben
Ayperisigokprensininannesi_2 Bahar3428 kırmızı serumunu kullanıyorum haftada 1 ya da 2 kez. Bence baya etkili bir serum. Memnunum.
Bahar3428 Baakpnr- kırmızı serum, siyah nokta gözenek temizleyeci ve nemlendirici aldım. Sikayet vardan okudum kimse memnun değil. iade edeceğim ben
Elif9292 Sarı serumunu aldım, hiç bir değişiklik farketmedim yüzümde. Bence biraz daha fazla verip değen bir ürün almak lazım. Param çöp oldu