Birgubilikannesi55 Evet kızlar ikinci çocuğum 6 gün kaldı gelen giden yok tik yok nereye kadar bakalım. Doğsa da bitse bu işkence uykusuzum yorgunum. Doğması için neler yapabilirim bir fikriniz varmi
Elisa34 Birgubilikannesi55 az kalmış zaten biz doğurduk gene uykusuzuz😀😀hayırlısıyla Allah kucağınıza almayı nasip etsin
Sarecee 10 gün önce bende öyle diyodum 😂 dün gece eşim beşiğin önünde yerde yatar vaziyyette görüp kaldırıldı evet ağrılarım dindi bedenim rahat ama uykular haram oldu şarkısı gibiyim 🥲