Taze-anne06 Bebegim 7 aylık gömük pipi dogdugunda demişlerdi ama bi büyüme olmadı herangi bi sorunumuzda yok ama tekrardan bi doktor görmesi gerek mi sizinde çocuklarınızda var mı gömük pipi ne yol izlenir bilen bilgilendirebilir mi
MerveAtsr Taze-anne06 sunnetten sonra oldj bizimde doktor bu normal sorun yok büyüdükçe normale döner donmeyede bilir yapisi bu şekildedir olabilir dedi . Ama şuan 2 yaşında büyümeye çıkmaya başladı biraz düzelir merak etme çevremde de var o şekilde olan çocuklar bnde çok takmıştım hatta sünnette yanlış bişey mi oldu bile düşündüm ama sonra baktım meğer böyle çok çocuk varmış 🤭
Gta-35 Taze-anne06 sunnet sonra oldu sanirim sizinde tombik bebeklerde oluyormus doktor ilerde ereksiyon olunca duzelir dedi
Mucizegebelik MerveAtsr 4 ayda sunnet oldu oğlum suan 9 aylık biraz gömük pipi birde o bölge kilolu ondan sanırım doktorumuz 2 yaştan sonra düzelecek dedi
Alparslan2206 MerveAtsr merhabalar benim oğlumda 20 aylık 2 aylıkken sünnet oldu gömük kaldı dr düzelir diyor ama düzelmeycek gibi çok telaş yapıyorum yani hiç büyüme olmadı sünnet olmadan önce gayet normaldi çok üzüyor bu durum beni anne yüreği işte 😔
MerveAtsr Mucizegebelik aynen bizde 6. Ayda yaptırdık o zman kiloluydu o bölgesi şimdi 2 yaşında zayıfladı ve çıkmaya başladı
Taze-anne06 Bizim dogdugunda vardı bende biraz telaş yaptım internetten baktım operasyon felan dediler bende o yüzdne burayada sormak istedim