Bnm hiç yoktu hastane de elektrikli göğüs pompası ile biraz yaptım silikon uç da kullandım enjektörle denedim ama yaparken yavaşça yap hem canın acır hemde yara yapıyor ama en çok çıplak emzirmeye çalıştım her seferinde çektikçe geldi silikon uca alışırsa normal çığlak emmiyor bebek snra bi de onunla tam emrmiyor gögüsüme asılıp ağzına sokuyordum