Esra26 Happybir ona evin ve bebeğinizin durumuna göre karar verebilirsiniz. 22 derecede 2.5 kullanıyorum ben, içine sadece zıbın giydiriyorum. Terleme vs yaşamadık. 1.5 olanlar var 2 tane onlara da ince bir pijama ile giydiriyorum.
Arenikoannesi Happybir bizim ev 24-25-26 derecelerde oluyor 0.5 tog giydiriyorum ben zıbın üstüne. Üşümüyor