Yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 9 aylık ve antibiyotik sonucu alerji oldu. Bir doktor deloday verdi. Kullanmamıza rağmen çoğalınca acile gittim ve iğne yaptılar. Deloday bırakıp allerset alerji şurubunu kullanmamı söylediler. İğne etkisiyle sanırım o gece direk farketti sabah yüzünde yok denecek kadardı ama bu aksa m yine çoğalmaya başladı eskisi kadar olmasa ds 😔 başına bmyle bir durum gelen var mı arkadaşlar. Şurup kaç günde fayda eder ? Ne kadar daha geçmezse doktora gitmeliyim tekrar