Ulkusnem ben de doguma kadar calisan bir anneyfim sonrasinda devam edecektim am aisyeti buyuk sikinti yasatti benimde tazminatli cikis hakkim.vatdi onu kullandim. Issizlik fln aldim. Ama emin ol calisan anne bana her zaman daha mantikli gelmistir. Sonucta onu jcin calisiyorsun unutma onun gelecegi ve ihtiyaclari icin ugrasiyirsun ve asla eksik anne degilsin. Hatta evdeki annelerden daha kaliteli zaman geciriyorsun bende ia bakiyirum ama otomoyiv sektorunde calisiyordum inanin bu siralarda ilan dahi cikmiyor. Is bulup anlasabilirsem bende hemen baslicam. Ayrica zaman gectikce ise donmesi daha zor gekecektir suan kizim bana asiri bagli ilerledikce daha zor ise baslamasi dert etmeyin icinizi ferah tutun ne unutur sizi ne de baska birsey. Siz annesiniz kalp atisiniz yeter bebisinize :) uzun oldu kusura bakmayin :)