Oğlum 3 yaşını doldurmaya 4 ayı kaldı konuşmuyor biberondan kaynaklı olduğunu söyledi dile masaj yapıyormuş biberonu bırakın dedi herşeyi onunla içiyor ve gece onla uyuyor aldığım an inanılmaz ağlıyor hiç bir yemiyor içmiyor bir köşede oturuyor hep. Mutsuz gibi çizği flim açmıyorum çünkü acaba nasıl bırakabilirim biberonu