Arkadaşlar merhaba. 2 ay önce sezeryan doğum yaptım. Oturduğum yerde yada yürürken bir şey yok ama ayağımı kaldırırken, doğrulurken, yataktan kalkarken sol vajina bölgem acıyor. Sağ tatafta bir şey yok, sağ ayağımla hareket ederken yok. Sol tarafıma yüklenince oluyor. Başına gelen var mı?